מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

דיו למדפסת

באתר ניתן לרכוש ראשי דיו מקוריים או תואמים, במחירים המשתלמים ביותר, ליהנות משירות משלוחים מהיר ומדיו איכותי לכל סוגי ודגמי המדפסות הנמכרות בישראל.
אם אתם מחפשים דיו למדפסת במחיר זול ואטרקטיבי – הגעתם למקום הנכון!

בקטלוג ראשי דיו למדפסות תמצאו מגוון רחב של מחסניות דיו לכל מותגי המדפסות הנפוצים והנמכרים ביותר בשוק המקומי, ובנוסף תוכלו לרכוש דיו תואם למדפסת כדי להוזיל את עלויות ההדפסה בבית ובמשרד, מבלי להתפשר על ביצועים ואיכות.

הסבר כללי על דיו למדפסת?

כדי להדפיס מסמכים שונים במדפסת הזרקת דיו יש לרכוש ולהתקין ראש דיו מקורי או תואם, בהתאמה לדגם המדפסת ומאפייניה הייחודיים. מחסנית דיו כוללת כמות מסוימת של דיו נוזלי בגוון שחור, יש גם ראשי דיו צבעוניים המיועדים למדפסות הצבעוניות. דיו המתאים למדפסות הוא נוזל המכיל פיגמנטים שונים או צבעים מיוחדים, הוא נספג היטב על ניירות מסוגים שונים המתאימים להדפסה, הדיו מתייבש במהירות וניתן להדפיס מלל ותמונות בשחור לבן או בצבע, בהתאם למדפסת והדיו.
דיו מקורי מיוצר בדרך כלל על ידי החברה המפתחת ומייצרת מדפסות, הדיו מתאים 100% למדפסת ומבטיח איכות גבוהה, אפס תקלות וביצועים מעולים. דיו תואם מיוצר במפעלים שונים, בעיקר בסין אך גם באירופה, הדיו התואם זול יותר בהשוואה למחירי הדיו המקורי למדפסות השונות, המחסנית חייבת להתאים לדגם המדפסת והאיכות אינה נופלת מביצועי הדיו המקורי – כל עוד רוכשים דיו תואם באיכות גבוהה המיוצר על ידי יצרן מוכר ואמין.

בחירה נכונה של דיו למדפסת

דיו למדפסת נחשב להוצאה כספית גבוהה, במיוחד אם מדפיסים הרבה מסמכים בבית או במשרד. אם אתם מדפיסים בכמות גדולה כדאי לשקול מדפסת לייזר כדי לחסוך בעלויות. מחסניות דיו מיועדות למדפסות בטכנולוגיית הזרקת דיו, הן נקראות גם ראש דיו, ולמעשה זהו מיכל פלסטיק קשיח מלא בנוזל שחור או צבעוני. יש דגמים שונים של מדפסות דיו המגיעים עם מחסנית אחת עם דיו שחור ומחסנית אחת לצבעים או שלוש מחסניות נפרדות לצבעי היסוד הבסיסיים – כחול (ציאן), צהוב ואדום (מג’נטה).
כדי לבחור נכון דיו למדפסת יש לבדוק את שם היצרן ודגם המכשיר, ורק אז ניתן להזמין באתר את הדיו המקורי או התואם, בהתאם לבחירתכם. מומלץ להשוות מחירים, לקרוא מפרט טכני, לבדוק לכמה הדפסות מספיק הדיו במחסנית וכדאי לבדוק האם מקבלים אחריות מהיצרן. אגב, הטיפ החשוב ביותר הוא לבדוק את עלות הדיו לפני רכישת מדפסת, מאחר ולא מעט ישראלים הזמינו מדפסת זולה וכאשר הם רכשו ראשי דיו הם גילו שעלות הדיו יקרה בהרבה ממחיר המדפסת.

ראשי דיו נפוצים למדפסות הזרקת דיו נפוצות

חברת פרידיו מייבאת ומשווקת ראשי דיו לכל מותגי המדפסות והדגמים הפופולריים ביותר, בקטלוג דיו למדפסת תוכלו למצוא ראשי דיו מקוריים ותואמים למותגי המדפסות הבאים:

- ראשי דיו מקוריים ותואמים למדפסות הזרקת דיו מתוצרת המותג HP, לרבות ראשי דיו למדפסת 652 HP, סט ראשי דיו לדגם HP Officejet pro 8023 ועוד.

- ראשי דיו למדפסות מתוצרת המותג ברדר, כולל דיו לדגם Brother MFC j6530DW ולדגם של המדפסת המשולבת הפופולרית Brother MFC-J491DW.

- ראשי דיו מקוריים או תואמים למדפסת Canon, כולל דיו לדגם TR7550.

- ראשי דיו למדפסות אפסון, מקורי או תואם.

כמו כן, באתר תמצאו מגוון ראשי דיו מקוריים או תואמים למדפסות דיו של מותגים פופולריים נוספים כמו סמסונג, קיוסרה, OKI ועוד.
הזמינו עכשיו דיו למדפסת, מקורי או תואם, ותיהנו משירות מנצח, ממשלוח מהיר, ממחירים משתלמים ומחיסכון משמעותי בהוצאות הדפוס בבית ובמשרד.

 

 

תוצאות: 884 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: