מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מדפסות - סמסונג

חברת פרי דיו גאה להציג בפניכם את מיטב הדגמים של מדפסות סמסונג, כאן באתר תוכלו לקרוא מידע טכני על כל מדפסת ולהזמין את הדגם המתאים לכם ביותר בקליק מהיר. חברת פרי דיו נוסדה בשנת 2006 ומתמחה בשיווק ובאספקת חומרים מתכלים, מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי, מיכון משרדי ועוד. החברה מייבאת ומשווקת ראשי דיו וטונרים מקוריים ותואמים לכל הדגמים של מדפסות סמסונג, ואתם יכולים לחסוך עלויות רבות וליהנות מפתרון One Stop Shop לכל צרכי ההדפסה במשרד או בבית.

 

מדפסת סמסונג – לא מתפשרים על איכות וביצועים

המותג סמסונג מוכר ברחבי העולם, זו אחת החברות המובילות בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, וחברת סמסונג מדורגת כיום בין עשרת המותגים הבינלאומיים המובילים. החברה הוקמה בשנת 1969 וכיום היא ידועה בשלל מוצריה המתקדמים והאיכותיים כמו טלפונים ניידים בעיצובים מרהיבים, טלוויזיות חכמות ומתקדמות טכנולוגית בעיצוב מלוטש ומתוחכם, מדפסות מתקדמות ואיכותיות בטכנולוגיית הזרקת דיו ולייזר, מכשירי חשמל לבית כמו מקררים, מכונות כביסה, תנורי אפייה, מיקרוגל ועוד.

סמסונג מפתחת ומייצרת מגוון דגמים של מדפסות משוכללות ואיכותיות, וכאן באתר של חברת פרי דיו תוכלו לבחור מדפסת סמסונג מתקדמת במחיר מנצח ולרכוש דיו או טונר מקורי או תואם. בין הדגמים הפופולריים ביותר של מדפסות סמסונג ניתן למצוא את מדפסת הלייזר המשולבת והצבעונית סמסונג C-480FW הכוללת פקס, מכונת צילום, סורק ואפשרות להדפסה אלחוטית גם מהסמארטפון, מדפסת Samsung Xpress SL-M2070F המתאימה לצרכן הביתי ולמשרדים קטנים, ויש עוד מגוון דגמים מוצלחים ומשתלמים עבורכם.

 

למה כדאי לרכוש מדפסת סמסונג לעסק או לבית?

שוק המדפסות מציע מגוון רחב של מותגים ודגמים, לכן הבחירה כיום של מדפסת למשרד או לבית אינה פשוטה וחשוב לערוך סקר שוק מקיף, להשוות ביצועים ואיכויות, לקרוא מפרטים טכניים של המדפסות המובילות, להשוות מחירים ויש להתייחס גם לעלויות הדיו או הטונר.
מדפסות של המותג סמסונג נחשבות לאמינות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות, כל המדפסות של המותג המוביל מבטיחות ביצועים מושלמים לאורך זמן והדפסה איכותית וחסכונית. יש לציין כי המותג סמסונג מחויב לחוקים ולתקנות החלים במדינת ישראל, החברה מחויבת ללקוחותיה, מקפידה על תרבות ארגונית נקייה, דואגת לסביבה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים טכנולוגיים התורמים לשיפור איכות החיים ולרווחת הציבור.

 

כדאי גם לכם לרכוש מדפסת הזרקת דיו או לייזר של סמסונג בגלל היתרונות הבאים:

מדפסות משולבות הנחשבות לסוסי עבודה אמינים ועמידים.

מדפסות פונקציונליות המבטיחות ביצועים ללא תחרות.

הדפסה מהירה בשחור ובצבע.

רכיבים איכותיים ומלאי זמין של חלפים.

הדפסה איכותית ועשירה בפרטים.

מגוון רחב של דגמים בטכנולוגיית הזרקת דיו ולייזר.


יש לציין כי חטיבת המדפסות של סמסונג מחזיקה בפטנטים רבים, בעיקר בתחום המדפסות המשולבות ומדפסות הלייזר התעשייתיות. המותג הדרום קוריאני המוביל מציע דגמים מתקדמים בתחום המדפסות הגדולות. בשנת 2017 חטיבתה המדפסות נמכרה למותג HP בעסקה בשווי של 1.05 מיליארד דולר.

מדפסת סמסונג איכותית למשרד ולבית

אם אתם מחפשים מדפסת אמינה, חסכונית ואיכותית – כדאי לכם לבחור מדפסת סמסונג רגילה או משולבת. המותג הדרום קוריאני מציע מגוון דגמים איכותיים המתאימים לבית או למשרד, כמו כן סמסונג מייצרת מכונות צילום משוכללות ומדפסות משולבות בטכנולוגיית לייזר המתאימות לארגונים ולעסקים גדולים.
כאשר אתם בוחרים מדפסת מבית סמסונג כדאי להתייחס לפרמטרים חשובים כמו גודל ומשקל, פונקציונליות, מהירות הדפסה, מחיר המדפסת, עלות ראש הדיו או הטונר, אחריות, מגשי הזנת נייר, אפשרות לדיו או טונר תואם.

תוצאות: 278
בחרת לסנן לפי: מדפסות
יצרן
HP(55)
Brother(1)
Epson(3)
Lexmark(2)
Canon(1)
CITIZEN(6)
Oki(2)
Xerox(1)
Gainscha (2)
HPRT (5)
CITIZEN(7)
konica_minolta(1)
ricoh(2)
Xerox (10)
TSC(1)
Honeywell(2)
brother(65)
canon(40)
epson(32)
pantum(11)
gp(1)
oki(5)
lexmark(8)
MURATEC(2)
print_tech(1)
bixolon(2)
טכנולוגיית הדפסה
סוג הפלט
טווח מחירים
הדפסה דו צדדית (דופלקס)
ללא(138)
כן(110)
מדפסת פוטו להדפסת תמונות
כן(41)
גודל נייר מקסימלי להדפסה
A3(28)
גודל נייר מקסימלי (פלוטר)
24"(11)
36"(14)
44"(7)
60"(1)
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: