מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מדפסת HP

חברתנו, פרי דיו, הינה המשווקת והיבואנית של מדפסות מהחברות המובילות ביותר.

 

ברשותנו מבחר מדפסות hp המיועדות לשימוש פרטי ומשרדי במחירים אטרקטיביים.

 

שירות אישי בהתאמת המדפסת בהתאם לצורך, לתקציב, לרמת השימוש, ואיכות ההדפסה הרצויה.

 

ניתן לרכוש באתר שלנו, דיו לכל סוגי דגמי המדפסות של HP ואת כל הציוד הנלווה הנוסף בקלות ובנוחות מקסימלית, והמשלוח מגיע ישירות לבית או לעסק.

 

תוצאות: 55
בחרת לסנן לפי: מדפסות HP
טכנולוגיית הדפסה
סוג הפלט
טווח מחירים
הדפסה דו צדדית (דופלקס)
ללא(33)
כן(19)
מדפסת פוטו להדפסת תמונות
כן(9)
גודל נייר מקסימלי להדפסה
A3(8)
גודל נייר מקסימלי (פלוטר)
24"(8)
36"(12)
44"(4)
60"(1)
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:


מדפסת HP למשרד ולעסק


המדפסות של HP נחשבות למוכרות ולפופולריות ביותר בתחום המדפסות למשרדים. ניתן לרכוש מדפסות לייזר או הזרקת דיו, כאשר יש לבחור בסוג המדפסת בהתאם לרמת השימוש והצרכים האישיים של כל עסק. כך למשל מדפסת מדגם CP60115XH זו מדפסת לייזר עם 4 מגשים להזנת נייר, מהירות גבוהה, אשר נחשבת למדפסת בעלת תפוקה גבוהה ובאיכות מעולה.


חשוב לבחור מדפסת, שתתאים לאופי המשרד והתקציב העומד לרשותו. כאשר ההמלצה שלנו, היא להשקיע במדפסת איכותית ומקצועית, שתוכל לעמוד בכמות וקצב ההדפסות הנדרשים לאורך זמן. בעת בחירת המדפסת, יש לבחון אם המשרד צריך הדפסות צבעוניות או בעיקר שחור לבן וסוג הרזולוציה הדרושה. בכל אחת מהמדפסות המוצגות באתר פרי דיו, ניתן להתרשם מהמפרט של כל מדפסת ולהתאים את המדפסת לפי כל צורך.


מדפסות HP לשימוש ביתי

 

מרבית המדפסות המוצעות בחברת HP לבית, הינן מדפסות משוכללות ביותר ומשולבות, כך שבמדפסת אחת שעלותה נמוכה ביותר, ניתן לקבל את כל הנחוץ: הדפסה, משלוח פקס, סורק, מכונת צילום. כאשר בחלק מהמדפסות החדישות, קיים חיבור WI-FI שמאפשר משלוח של קבצים ישירות מהמחשב או מהמכשיר הסלולרי החכם בהפעלה קלה ופשוטה עם מערכת מתקדמת ביותר.


מדפסות HP ניתנות לרכישה בטווח מחירים רחב ביותר, ניתן לרכוש מדפסת לשימוש ביתי, ממחיר של 395 ₪ ומעלה. כאשר כל המדפסות, מגיעות עם כמות דיו מספקת, אחריות לתקופה ארוכה וטכנולוגיה חדישה ומתקדמת ביותר. השירות של חברת HP הינו עם תמיכה מלאה. אנחנו מציעים במסגרת כל רכישת מדפסת אפשרות לרכוש דיו נוסף בעלות אטרקטיבית ביותר והארכת משך תקופת האחריות לשלוש שנים.


יש לכם תלמיד או סטודנט בבית? עסק קטן? צריכים מדפסת איכותית למשרד? באתר פרי דיו, ניתן למצוא מדפסת HP לכל צורך ומטרה, בטווח מחירים רחב, המתאים לכל כיס ותקציב. כל המדפסות מגיעות עם תקופת אחריות ארוכה ושירות אישי. קיימת אפשרות להרחיב את תקופת האחריות ולהזמין דיו נוסף, באותה הזמנה – רכישה באתר פרי דיו חוסכת לכם הרבה זמן, כסף ומאמץ.