מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מדפסת ברדר - Brother

חברתנו פרי דיו, משווקת ומייבאת מבחר מדפסות לבית ולמשרד של החברות המובילות ביותר בתחום. 

 

ניתן לרכוש מדפסת לכל צורך ומטרה, בהתאם לתקציב, לרמת השימוש, סוג וטכניקת ההדפסה.

 

השירות שלנו מקצועי ואישי, וניתן באמצעות האתר להזמין את המדפסות המתקדמות והחדישות ביותר, במחירים אטרקטיביים, בקלות ובנוחות מקסימלית.


בכל הזמנה קיימת אפשרות לרכוש חבילת מוצרים של אחריות לתקופה ארוכה יותר ודיו למדפסת, במחיר כדאי ביותר ובמשלוח לכל מקום בארץ!

 

תוצאות: 1
בחרת לסנן לפי: מדפסות Brother
סוג המוצר
טכנולוגיית הדפסה
סוג הפלט
מאפייני רשת
טווח מחירים
הדפסה דו צדדית (דופלקס)
ללא(1)
נוספו לאחרונה


מדפסת ברדר לשימוש ביתי


מדפסות מהמותג ברדר, ידועות ברמת איכותן ובטווח המחירים הנוח ביותר. המדפסות מותאמות לצורך ולרמת השימוש, שכן יש הבדל בין מדפסת לשם הדפסה עבור לימודים או מספר מסמכים לבין הדפסות של עסק קטן מהבית. חשוב ששיקול המחיר, לא יהיה המכריע בעת בחירת המדפסת, אלא להתאים בין סוג המדפסת והדגם למטרה.

 

אחת המדפסות הפופולריות למשל הינה מדפסת ביתית בסכום של 344 ₪, מדפסת הזרקת דיו אלחוטית משולבת עם כל הפונקציות האחרות: סריקה, צילום ופקס, לשימוש נוח ופשוט.


כאשר רוכשים מדפסת לבית, יש להתייחס לגודל המדפסת, שתתאים למדף או למיקום שבו אתם רוצים להניחה, לגודל הדף (הגודל הסטנדרטי הוא A4 ), לטכנולוגיית הסריקה, מהירות ההדפסה ולכמה הדפסות מספיק הדיו. אם אתם עומדים לבצע הדפסות רבות, כדאי ונכון יהיה לרכוש יחד עם המדפסת מחסניות דיו נוספות וכך בהזמנה אחת יש לכם את הדרוש לכם.


מדפסת ברדר למשרד ולעסק


רכישת מדפסת ברדר עבור העסק, מצריכה בדיקה מעמיקה, עריכת סקר שוק והשוואת מחירים, כמו גם התאמה מלאה בין הצרכים של העסק לסוג המדפסת. ככל שמדובר במשרד שבו ישנן הדפסות רבות, כך בהתאם יש לרכוש מדפסת חזקה ואמינה, עם תפוקה גבוהה, חסכונית ועם יכולת הדפסה באיכות מעולה כדוגמת מדפסת לייזר מדגם HL4070CDW שזוהי מדפסת משוכללת למשרד עם הדפסה דו כיוונית, בצבע ומהירות הדפסה גבוהה.


חשוב לוודא כי הפונקציות של המדפסת תואמות את הצרכים של המשרד, כך למשל משרד פרסום, הזקוק להדפסות צבע איכותיות ביותר, צריך להתייחס לרמת הרזולוציה של ההדפסה, או משרד שבו יש צורך בהדפסות של מסמכים משני הצדדים, כדאי יהיה לבדוק אם האופציה הזו קיימת במדפסת. כך שהשימוש במדפסת יהיה אופטימלי.


מדפסת ברדר, קונים רק באתר פרי דיו, במחירים נוחים ביותר. ניתן לרכוש באתר את הדגמים המובילים של מדפסות ברדר ואת הדיו הנדרש בהתאם. קיימת אפשרות להאריך את תקופת האחריות לשלוש שנים בעלות משתלמת. כל המשלוחים מגיעים לכל מקום בארץ, ישירות לבית או לבית העסק.