מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

ראש מקורי


מדפסות נחשבות כבר לא מעט שנים לפריט שחייב להיות בכל עסק ואפילו כאשר מדובר בבית שלכם. לכן ישנה חשיבות עצומה לבחירתה של המדפסת המתאימה לכם ביותר.

 

ראש מקורי למדפסת HPבגלל שמחיר המדפסות נחשב לנמול במיוחד בתקופה האחרונה, לא מעט פעמים קורה מצב שבו ההוצאות על החלפת ראש דיו מוכיח את עצמו כהוצאה משמעותית למדי ואפילו יותר גבוה מהמחיר של המדפסת עצמה.

 

FreeDio – ראש דיו במחיר ללא תחרות!

 

הסוד לחסכון בכל הקשור להדפסות שאותן אתם מבצעים טמון בעיקר בראשי הדיו שלכם.


החברות המייצרות את המדפסות עצמן מניחות כי ברגע שאם רוכשים מדפסת אינכם מתכוונים להחליף אותה בתקופה הקרובה. כנראה שהם צודקים.

 

אחרי הכל מרבית האנשים רוכשים מדפסת ולא מחליפים אותה לפחות כמה שנים טובות. בדיוק זו הסיבה שבגללה היצרנים מוכנים למכור את המדפסת כמעט במחירי עלות פשוט בגלל שהרווח העיקרי שלהן נובע ממכירת ראשי מקורי ולא ממכירת המדפסת עצמה.


התאמת ראש מקורי למדפסתאם כן, העלינו כאן נקודה למחשבה, עבורכם, הצרכנים. כאשר אתם רוכשים מדפסת שיקולכם העיקרי צריך להיות לאו דווקא העלות של המדפסת אלא דווקא כדאי לכם להסתכל לטווח הרחוק ולבחור במדפסת חסכונית שלא תצריך החלפת ראש דיו לעיתים קרובות.


דווקא מדפסות זולות אשר נחשבות פעמים רבות לאטרקטיביות מאוד מבחינת מחירן, הן אלו, אשר בסופו של יום עלולות לגזול מכם מחיר כבד למדי בגין רכישת ראש דיו חדש לאחר פרק זמן קצר יחסית. הבינו, עלותה של המדפסת היא במרבית המקרים רק הוצאה שולית וההוצאה העיקרית היא רכישתם של ראשי הדיו.


מעוניינים לקנות מדפסת? בדקו עד כמה היא חסכונית בדיו וכן כמה עולה ראש דיו עבור אותה מדפסת!


מדפסות חסכוניות בדיו


בין מותגי המדפסות המומלצים תוכלו למצוא שמות כמו HP , XEROX ו-סמסונג אשר מרבית דגמי המדפסות המיוצרים על ידיהם נחשבים לחסכוניים למדי אך עדיים ככאלו אשר מספקים איכות הדפסה גבוהה.


פרמטרים חשובים לבחירת מדפסת חסכונית


הדפסה באיכות גבוהה – וודאו כי למרות שהמדפסת שלכם חסכונית בדיו איכות ההדפסה שלה היא גבוהה ואיכותית.


מבחר גדלים של ראשי דיו – בחרו במדפסת אשר ניתן להתקים בה גדלים שונים של ראשי דיו.


בחרו בראשי דיו איכותיים – רכישת ראשי דיו איכותיים תבטיח לכם איכות הדפסה גבוהה, חסכון בדיו ומניעת תקלות כמו מריחת הצבע על גבי הדף.