מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

ראש הדפסה

 

אנחנו בפרי דיו, משווקים מגוון של ראשי דיו תואמים או מקוריים לכל מקום בארץ.

 

 אספקה תוך 3 ימים

 

 משלוח עד פתח הדלת

 

 המחיר הכי משתלם בלי להתפשר על איכות

 

כנסו לפרטים נוספים אודות ראשי דיו מחברתנו

 

כיום בכל בית או בית עסק ישנה מדפסת פעילה ואף יותר מאחת, כאשר הצורך לרכישת ראש דיו או טונרים להדפסה עולה בהתאם לכמות ההדפסות שיש לבצע מידי יום. חשוב מאוד להתקין ראש דיו איכותי, כדי שאיכות ההדפסה תהיה גבוהה, והמדפסת תפעל באופן תקין לאורך זמן.

 

מהי הדפסה איכותית?

 

ראש הדפסה HP להדפסה איכותיתהדרך להדפסה בעלת איכות גבוהה, עוברת דרך בחירת מדפסת מקצועית ודיו איכותי המותאם בדיוק לסוג המדפסת והדגם. הדפסה איכותית צריכה להיות ברזולוציה גבוהה, בלי כתמים של דיו, או פסים כלשהם. בנוסף, כל ראש דיו או טונר אמור להספיק למספר הדפסות מסוים, ולכן, כאשר רוכשים את המדפסת כדאי לבדוק מהי כמות ההדפסות הצפויה ולבחון אם זה אכן כך, בפועל.

 

חשוב לרכוש דיו איכותי מחברה אמינה ומקצועית, כאשר באם מעוניינים לחסוך בעלויות הדיו, ניתן לרכוש תואם דיו איכותי, אשר עלותו נמוכה באופן משמעותי מראש דיו מקורי ועם זאת ניתן לקבל הדפסות מעולות, אשר מתאימות בעיקר להדפסות טקסטים, אך במקרים מסוימים גם להדפסות צבע. אנחנו בפרי דיו מעניקים יעוץ בכל הנוגע לסוג הדיו ואיכות ההדפסה הנחוצה.

 

מתי מחליפים דיו במדפסת?

 

החלפת ראש הדפסה למדפסת קסמרקברגע שמגלים, כי איכות ההדפסה נמוכה, והטקסט חלש ולא ברור, רצוי לרכוש דיו חדש. עם זאת ההמלצה שלנו, היא שתמיד יהיה ראש דיו רזרבי לשימוש ביתי וכמה ראש דיו בשימוש עסקי, כדי שלא יהיה מצב שבו תצטרכו להדפיס מסמך חשוב ביותר ובדיוק באותו הרגע, הדיו במדפסת ייגמר. העניין קריטי ביותר עבור עסקים שהדפסות המסמכים הם חלק בלתי נפרד מהתנהלות העסק.

 

הרבה אנשים פועלים בטעות, כאשר הם ממשיכים להפעיל את המדפסת גם כאשר המערכת של המדפסת נותנת הוראה על כי יש להחליף את הדיו, ובכך גורמים למדפסת נזק וגם לא ערוכים לרגע שבו הדיו נגמר לגמרי. ולכן, אם הדיו נחלש, או מתקבלת הוראה ממערכת ההדפסה להחליף את הדיו, יש לפעול בהתאם, ולא להמשיך את פעולת המדפסת.

 

נראה אם כן, כי באמצעות ראש דיו הדפסה איכותית אכן אפשרית, כאשר חשוב לרכוש את הדיו מחברה אמינה ומקצועית. אנחנו בפרי דיו, מספקים דיו מקורי או תואם דיו איכותיים המותאמים לכל סוגי המדפסות של החברות המובילות. המלאי של הדיו באתר מתעדכן באופן שוטף וקבוע וכל הזמנה מטופלת באופן מידי, ונשלחת ישירות לבית הפרטי או בית העסק, בכל מקום בארץ.