מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מהו סוג המדפסת המומלץ עבורכם?


כיום אפשר למצוא בחנויות רבות המשווקות מחשבים ומוצרים נלווים
בחנויות למוצרי חשמל ואפילו בחנויות לציוד משרדימגוון רחב למדי מדפסות מסוגים שונים ובטווח מחירים רחב למדיאז רגע לפני שאתם מתחילים להתבלבלהחלטנו להציג בפניכם שלושה מסוגי המדפסות העיקרייםלבצע ביניהם השוואה ולמנות מהם היתרונות אל מול החסרונות של כל אחד מסוגי המדפסות.


מדפסת הזרקת דיו


מדפסות הזרקת דיוגם היום ,הן המדפסות הפופולריות ביותרבעיקר כאשר מדובר בשימוש ביתיהסיבה העיקרית לכך שהן כה נפוצות טמונה בעיקר במחירן הנמוךניתן למצוא בקלות מדפסת הזרקת דיו במחיר של כמה מאות שקלים בודדיםהיתרון הוא בכך שהן לא נדרשות מדפסת הזרקת דיולשום תיקון או שירות טכנאי עבור איזו סיבה שלא תהיה.


אל תבינו לא נכון
זה לא שהיא אינה מתקלקלת לעולםאך במקרה שהיא אכן שובקת חייםקל יותר וזול יותר פשוט לקנות מדפסת חדשהאגבבמידה שהמדפסת אכן מיועדת לשימוש ביתי ולא לשימוש עסקי או משרדילעיתים אפילו יהיה כדאי יותר לרכוש מדפסת חדשהאחת לתקופהמאשר להחליף את טונר הדיו.


מדפסת לייזר

מדפסות לייזר נחשבות לאיכותיות יותר מאשר מדפסות המבוססות על עיקרון הזרקת הדיוהסיבה הראשונה לכך היא כי המנגנון שבתוכן והשיטה שבאמצעותן הן למעשה מדפיסות את טקסט על גבי הניירמייצרת תוצאה איכותית יותר ויכולה להגיע לכדי איכות הדפסה גבוהה יותר.מדפסת ליזר משולבת

יתרון נוסף הוא בכך שמדפסת לייזר יכולה לספק קצב עבודה גבוה יותר באופן משמעותיאם ננסח את זה באופן הפשוט ביותר היא יכולה להדפיס הרבה יותר דפים בהרבה פחות זמן.

עוד יתרון טמון בכך שמדפסת לייזר חסכונית מאוד בדיו ודורשת את החלפתו רק לעיתים רחוקותביחס למדפסת הזרקת דיו למשל.

יחד עם זאתמחירה של מדפסת לייזר יהיה גם גבוה יותר ועל כן מדפסות מסוג זה נפוצות בעיקר (אך לא רקבשימוש המגזר העסקי אשר נדרש לרוב להדפסות מרובותלקצב עבודה גבוהה יותר ולמדפסת אמינה שתדרוש כמה שפחות מפגשים עם הטכנאי.


מדפסת משולבת


מדפסת משולבת יכולה בהחלט להיות פתרון נהדר עבור צרכים ביתיים או אפילו עבור משרד קטןהסוד שלה הוא בכך שהיא משלבת במכשיר אחדבנוסף למדפסת עצמהגם מגון אופציות שימושיות כמו סורקמכונת צילום ופקס.מדפסת משולבת ברדר

היתרון העיקרי של מדפסת משולבת הוא בכך שהיא מספקת לכם מגוון של פתרונות שימושיים וחוסכת כמובן במקום הרב (ובמחירשהיה נדרש אילו הייתם רותים לרכוש כל אחד מהמכשירים הנכללים בתוכהבנפרד.

החסרון הוא כי אם אחת מהפונקציות שבמדפסת משולבתאינה עובדת כראויתאלצו לשלוח למעבדה את המכשיר כולו ולא תוכלומן הסתםלהשתמש באף אחת מהפונקציות עד אשר תוחזר המדפסת ממעבדת התיקונים.


שיהיה בהצלחה
!