מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

טיפים לקניית מדפסת הזרקת דיו ומדפסת לייזר

 

כיום, כאשר ניתן בקלות למצוא גם מדפסות במחירים נמוכים במיוחד, רבים לא חושבים פעמיים לפני קניית מדפסת. עם זאת רכישתה של מדפסת זולה במיוחד לא בהכרח מעידה על כך שזו גם מדפסת משתלמת. כלומר יתכן בהחלט, ואף סביר להניח, שיקרה מצב שבו מדפסת שמחירה ההתחלתי הוא מעט גבוה יותר תהיה מדפסת משתלמת וחסכונית יותר בטווח הארוך.

הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני קניית מדפסת.

מדפסת לייזר היא יקרה יותר וכן גם הטונר שלה יקר יותר. אבל (וזה אבל גדול) הטונר הוא חסכוני מאוד ביחס לראשי דיו במדפסת הזרקת דיו וכן מדפסת הלייזר יכולה לספק קצב עבודה גבוה בהרבה. כך שאם מדובר במדפסת לצורך עסקי אשר יעמיד בפני המדפסת מדפסת הזרקת דיו ומדפסת לייזרקצב עבודה גבוה, השקעה נכונה ובהחלט משתלמת יותר תהיה רכישת מדפסת לייזר.

אם מדובר בשימוש ביתי, מומלץ כי תשקלו רכישת מדפסת משולבת המשתמשת בראשי דיו. זהו למעשה מכשיר אחד אשר כולל בתוכו גם סורק , פקס ומכונת צילום. יתכן כי לא כל מכשיר שתראו יכיל את כל הפונקציות המצויינות לעיל. המכשיר אולי יספק תוצאה מעט פחות טובה בכל הקשור למהירות ההדפסה למשל אך במידה שמדובר בשימוש ביתי מכשיר שכזה הוא פתרון נהדר.

בחר את המדפסת המתאימה ביותר לצורך שלך. הדפסת טקסט, הדפסת תמונות והדפסת גרפיקה, דורשים תכונות שונות מהמדפסת. על כן אם אינכם בטוחים מהי המדפסת הנכונה ביותר, תארו בפני המוכר בחנות את הצורך העיקרי שלכם והוא כבר ידע להתאים לכם את המוצר הנכון ביותר.

אם אינכם זקוקים להדפסה צבעונית, מומלץ שתשקלו רכישת מדפסת לייזר המיועדת להדפיס רק בשחור ולבן.היא עובדת מהר יותר ומספקת תוצאה איכותית יותר עבור הדפסות טקסטואליות.

טיפים לבחירת מדפסת הזרקת דיו

וודאו כי המדפסת שאתם רוכשים מכילה את החיבורים הנכונים, אשר קיימים במחשב שלכם. כך למשל אם המדפסת מתחברת רק באמצעות חיבור USB וודאו כי במשב שלכם ישנן כניסות USB. אמנם ברוב המקרים זו לא אמורה להיות בעיה כיוון שמדובר כיום בחיבור סטנדרטי ובכל מחשב יש לפחות אחד כזה ובמרבית המקרים אף יותר, יחד עם זאת אם מדובר במחשב ישן יתכן שלא קיים חיבור שכזה.

הטיפ האחרון והחשוב ביותר הוא זה: הבינו כי מדפסת משתלמת היא לא בהכרח המדפסת הכי זולה. נסו לבצע חישוב של כלל ההוצאות הצפויות לכם כחוץ ממחיר המדפסת עצמה כמו למשל צורך בתיקונים ומחיר ותדירות ההחלפה של ראש הדיו או הטונר. רק כך תוכלו בעת קניית מדפסת לדעת שרכשתם מדפסת משתלמת באמת.