מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

חישוב עלויות הדפסה תפוקת דפים ISO

 

Background123

 

בחודש דצמבר 2006, הארגון הבינלאומי של הגוף (ISO) התקינה אישר סטנדרטים חדשים של דיו (ISO / IEC 24711) וטונר צבע (ISO / IEC 19798) דיו למדפסת דף מדידות התשואה. אלה סטנדרטים חדשים להשלים את תקן ISO / IEC 19752 תקן התשואה מונוכרום מחסניות טונר למדפסת שפורסם ביוני 2004.

את תקני ISO עבור דיו טונר מניב הגדרה ברורה של תכונות מפתח המשפיעים על התשואה וליישם ניתוח סטטיסטי חזק לתוצאות. כל יצרני המדפסות יכולים כעת לנצל את המתודולוגיה אותה כאשר מודדים תשואה מחסנית.

פרטים על תקני ISO / IEC זמינים באתר האינטרנט www.iso.org/jtc1/sc28 .

 

מהי תפוקת עמודים?

 

תפוקת עמודים הוא המספר הכולל של דפים שניתן להדפיס עם מחסנית הדפסה. עד כה, יצרני מדפסות השתמשו במגוון מתודולוגיות למדידת התשואות דיו, מה שהופך אותו מאתגר עבורך במדויק להשוות מותגים. לכן לקסמרק, ביחד עם יצרני מדפסות נוספים עבדו בשיתוף עם ISO ליצירת סטנדרטים חדשים למדידת תפוקת עמודים. ב -13 בדצמבר 2006, אישרה ISO סטנדרט חדש הזרקת דיו (ISO) / IEC 24711) וטונר צבע (ISO / IEC 19798) דיו למדפסת דף מדידות התשואה.אלה סטנדרטים חדשים מחמאה ISO / IEC 19752 תקן התשואה של מחסניות טונר שחור לבן שפורסם ביוני 2004.

לקבלת מידע נוסף, קרא הדפסה הבנת דיו תפוקת דפים

 

ISO תשואה לעומת התפוקה בפועל

 

כי מבחן התשואה ISO הוא מבחן מבוקר, המשמש למעשה, הלקוח אינו צפוי לשחזר את תנאי השימוש המדויק ופרמטרים של מבחן התשואה ISO. כתוצאה מכך, תפוקת עמודים בפועל תשתנה באופן משמעותי גבוה יותר או נמוך תלוי בגורמים כגון כיסוי עמוד, גודל העבודה, סוג מדיה, תנאים סביבתיים, סוף החיים נחישות, הדפסת דופלקס או חד צדדית. [ISO תוצאות תפוקת עמודים יכול להיחשב דומה באשר מייל לגלון (MPG) הרייטינג של מכוניות. דירוגי ה-MPG הם כלי שימושי עבור השוואת חיסכון בדלק של כלי רכב שונים, אך לא יכול לחזות במדויק את ה-MPG הממוצע תקבל. MPG בפועל מושפעת איך ואיפה אתה נוהג, מצב הרכב ותחזוקה וריאציות דלק, וגורמים אחרים.]

ISO תשואה לעומת התפוקה בפועל

המחקר הראה כי תעשיית כיסוי עמוד הממוצע, המיוצגת כאחוז של הדף המכיל טונר, דף שחור על גבי לבן הוא בין 4% ו – 5. איור 1 מציג את דף הבדיקה, עם כיסוי כ 5%, המשמש ISO / IEC 19752. הדפסה בצבע בדרך כלל כרוך כיסוי גבוה יותר בדף הממוצע. מסיבה זו, חמש עמודים רגילים (איור 2) המשמשים ISO / IEC 19798 ו – 24711, עם שילוב של טקסט וגרפיקה וכן כמויות שונות של כיסוי, באופן מצטבר מייצגים כ 20% כיסוי (כ 5% כל אחד שחור שלושה צבעים – כחול, אדום, צהוב). אם הדף הממוצע שלך מודפס מכיל כיסוי עמוד גבוה משמעותית את תקן ISO עמוד (ים), סביר לצפות תפוקת עמודים בפועל יהיה נמוך יותר מאשר התשואה בדף כאמור. ובעוד כיסוי עמוד הוא הגורם הקשור ביותר כמובן להדפיס תשואה מחסנית, ההשפעה של גורמים אחרים יכולים להיות פחות או יותר.

ISO תשואה לעומת התפוקה בפועל דוגמא 2

 


מדוע התשואה סטנדרטים דף חשוב?


 


אלו התשואות סטנדרטים דף יעזור לך לקבל החלטות רכישה מושכלות יותר על ידי אובייקטיבי ומדויק דיו להערכת התשואות הדפסה. התקנים החדשים של ה-ISO דיו טונר מניב הגדרה ברורה של תכונות מפתח המשפיעים על תפוקת עמודים וליישם ניתוח סטטיסטי חזק כל כך כל היצרנים יכולים לנצל את המתודולוגיה אותה כאשר מודדים תשואה.


 


איך הם ביצעו בדיקות?


 


ISO / IEC 24711 ו – 19798 מפרטים קובעות כי תפוקת עמודים נקבע באמצעות חבילת רגיל, מודפס בסביבה מבוקרת, עם הגדרות ברירת המחדל של המדפסת. בגלל הסביבה המדפסת יכולה להשפיע על תפוקת הדף, סביבת בדיקות נשלטת בטמפרטורה של 23.0C + / – 2.0C.


חבילת הבדיקה, הנקוב ISO / IEC 24712, נועד לעבוד עם נייר A4 או 8.5×11 ". הסוויטה היא קובץ PDF המכיל ארבעה עמודים של לקוחות טיפוסי עמוד אחד אבחון להדפסה באמצעות הגרסה העדכנית ביותר של קורא PDF.


 


כמה כדורים יש ומדפסות משמשים בדיקות?


 


מינימום של תשע מחסניות דיו או קבוצות נבחנים עד שהם מגיעים לסוף חייהם. זה מאפשר אומדנים מהימנים של ממוצע התשואות החזוי בתוך גבולות מוגדרים מבחינה סטטיסטית. הסטנדרטים ממליץ לקבל מחסניות מתוך מגוון של תאריכי ייצור ומקומות לבדיקה.


מינימום של שלוש מערכות דיו נוסו על שלוש מדפסות שונות, כדי למנוע הטיה בשל השתנות המדפסת. מספר שווה של קבוצות דיו מנוהלות על כל מדפסת.


 


למה התשואות דף מופיע בתור מחסנית מערכת מדפסת?


 


תשואות ה-ISO הדף מופיעות תמיד מחסנית ומערכת המדפסת. המפרט את התשואות דף כמערכת הטובה ביותר משקף את ההבדלים בין מהירות מדפסת, טבלאות צבעים, שגרת תחזוקה, ותדירות ירי במודלים שונים המדפסת.


 


איך תפוקת דפים מחושב?


 


תפוקת עמודים דיווח ISO חייב להיות מעל או מתחת מרווח נמוך יותר ביטחון 90% מתכוון. אם יש 9 מחסניות שנבדקו, התשואה המקסימלית בדף ISO מחושב באופן הבא: ISO תשואה עמוד = דף תפוקה ממוצעת – (1.86 * (STD dev של תפוקת עמודים / 3))