מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מדפסות

מדפסות איכותיות, מתקדמות טכנולוגית ואמינות, מזמינים באתר של חברת פרידיו – החברה המובילה בישראל לאספקת מיכון משרדי, חומרים מתכלים למדפסות, ציוד היקפי למחשבים וציוד משרדי. כאן באתר תמצאו מדפסת מתקדמת וחסכונית של מיטב המותגים המובילים בעולם, במחירי נוחים ושווים לכל כיס ובנוסף תוכלו להזמין דיו מקורי או דיו תואם, טונרים למדפסות לייזר וציוד נוסף להדפסה.

אם אתם מחפשים מדפסת אמינה ואיכותית לבית או למשרד – הגעתם למקום הנכון! חברת פרידיו מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים ומציעה מדפסות חדשות או מחודשות במחירים המשתלמים ביותר בישראל, עם אחריות ארוכה ושירות משלוחים מהיר לבית הלקוח.


מיטב המדפסות מתוצרת המותגים המובילים בעולם

תחום המדפסות החל להתפתח מאז שנת 1971 כאשר פותחה מדפסת הסיכות הראשונה בעולם. בהמשך פיתחו את מדפסות הזרקת הדיו ולאחר מכן פיתחו את טכנולוגיית הלייזר, וכיום יש גם דגמים מתקדמים של מדפסות ניידות, תלת מימד, משולבות ועוד.
המותגים המובילים מציעים מגוון פתרונות הדפסה לבית ולעסק, יש דגמים חדישים המיועדים לסביבות עבודה תובעניות ויש דגמים המתאימים ללקוחות שאינם מרבים להדפיס, בעיקר לקוחות פרטיים. מאחר ודרישות ההדפסה משתנות בין הלקוחות חשוב לאפיין את צרכי ההדפסה בבית או במשרד, להחליט האם זקוקים למדפסת בטכנולוגיית לייזר או הזרקת דיו, ויש לקרוא מפרטים טכניים, להשוות ביצועים ועלויות וחשוב להתייחס לא רק לעלות המכשיר אלא בעיקר לעלות הטונר או ראשי הדיו.
פרידיו מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מדפסות המיוצרות על ידי מותגים מוכרים ואמינים כמו HP, אפסון, קנון, לקסמרק, ברדר (BROTHER), קיוסרה, אוקי, סמסונג ו-XEROX. כל המדפסות הנמכרות באתר ובעסק מבטיחות ביצועים מעולים, עמידות גבוהה, תחזוקה קלה ופשוטה, שימוש ותפעול נוח, הדפסה איכותית ואמינות גבוהה.

סוגי מדפסות פופולריות

מקובל לחלק את פתרונות ההדפסה לשלוש קטגוריות עיקריות:

מדפסת לייזר – מגוון דגמים של מדפסות לייזר מהירות ואמינות מתוצרת מותגים כמו HP, ברדר ועוד. המדפסת פועלת בעזרת טונר וכדי להוזיל עלויות ניתן לרכוש טונר תואם שמחירו זול באופן משמעותי בהשוואה לטונר המקורי.
מדפסת דיו – מבחר דגמים איכותיים מתוצרת מותגים מובילים בעולם ההדפסה כמו HP, אפסון, ברדר, קנון ועוד. המדפסת מתאימה לבית או למשרד קטן, יש דיו תואם שמחירו זול בהרבה.
מדפסת משולבת – פתרון מצוין ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים בהם זקוקים למדפסת אמינה ואיכותית, לסורק, למכונת צילום ולפקס. המכשיר המשולב מציע פונקציות רבות, הוא חוסך מקום ויש דגמים עם ראשי דיו ודגמים עם טונר לייזר.
בין הדגמים הפופולריים ביותר של מדפסות בטכנולוגיית הזרקת דיו ניתן למצוא את HP OfficeJet Pro 8023, מדפסת משולבת HP DJ 2710 All in One, מדפסת ברדר Brother MFC J6530DW, קנון Pixma ועוד.
בין הדגמים הפופולריים ביותר של מדפסות לייזר ניתן למצוא את HP LaserJet Pro M227fdw, מדפסת משולבת צבעונית של המותג ברדר דגם Brother MFC L3710CW, ומדפסת זירוקס משולבת Xerox WorkCentre 3025V.

בחירת מדפסת

כאשר בוחרים מדפסות לבית או למשרד חשוב להתייחס ליצרן, לעלות המכשיר, לעלות הדיו או הטונר, לאיכות ההדפסה, שחור לבן או צבע, גודל הדף, רזולוציית הדפסה, מחזור הדפסה חודשי, מהירות ההדפסה, גודל המכשיר, נוחות התפעול, פונקציות מיוחדות כמו הדפסה דו צדדית, הדפסה ישירות מהנייד, חיבור אלחוטי ועוד.
חברת פרידיו משווקת את מיטב מותגי המדפסות ומציעה דגמים פופולריים הנמכרים היטב. כמו כן, החברה מציעה פתרונות מתקדמים ללקוחות בכל הארץ, עם שירות משלוחים מהיר ואפשרות לרכישת דיו או טונר תואם כדי להוזיל את עלויות ההדפסה בבית ובעסק.

תוצאות: 280
בחרת לסנן לפי: מדפסות
יצרן
HP(55)
Brother(1)
Epson(3)
Lexmark(2)
Canon(1)
CITIZEN(6)
Oki(2)
Xerox(1)
Gainscha (2)
HPRT (5)
CITIZEN(7)
konica_minolta(1)
ricoh(2)
Xerox (10)
TSC(1)
Honeywell(2)
brother(66)
canon(41)
epson(32)
pantum(11)
gp(1)
oki(5)
lexmark(8)
MURATEC(2)
print_tech(1)
bixolon(2)
טכנולוגיית הדפסה
סוג הפלט
טווח מחירים
הדפסה דו צדדית (דופלקס)
ללא(138)
כן(112)
מדפסת פוטו להדפסת תמונות
כן(41)
גודל נייר מקסימלי להדפסה
A3(29)
גודל נייר מקסימלי (פלוטר)
24"(11)
36"(14)
44"(7)
60"(1)
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: