מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

מגרסת נייר

ברוכים הבאים לעולם המגרסות של חברת “פרידיו”. כאן תמצאו עשרות מגרסות לבית, למשרד ולמחלקות שלמות.

מגוון ועולם שלם של מגרסות של החברות המובילות!

אחריות, שירות  וייעוץ אצלנו בפרידיו :)

 

 

מגרסת נייר היא מכשיר יעיל לאבטחת מידע, המוצר מאפשר חיתוך מסמכים לפתיתים קטנים או לרצועות דקיקות. יש בשוק מגוון סוגים של מגרסות לשימוש משרדי, תעשייתי או ביתי, הדגמים השונים נבדלים זה מזה ברמת האבטחה, בגודל המכשיר, בשיטת הגריסה, בהספק העבודה, בנוחות השימוש ובמחיר.
לפני רכישת מגרסת נייר משרדית או ביתית חשוב לאפיין צרכים, להגדיר שימוש וייעוד, לבדוק את רמת האבטחה הנדרשת ולהשוות מפרטים טכניים ומחירים. כדי לרכש מגרסת נייר איכותית, אמינה, עמידה וידידותית למשתמש, במחיר המשתלם ביותר בישראל – בקרו בקטלוג המגרסות של חברת פרי דיו ותוכלו למצוא את הדגם המתאים ביותר עבורכם. אם לא מצאתם מכונת גריסה ביתית או משרדית הנכם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות שלנו לקבלת סיוע ולאיתור הדגם המתאים ביותר עבורכם!

סוגים שונים של מגרסת נייר

בשוק יש שלושה סוגים עיקריים של מגרסת נייר:


מגרסה ביתית/אישית – מגרסה קומפקטית המיועדת לגריסה של עד 10 דפים יחד, לרוב בנפח של 35-20 ליטר, עם מיכל נוח לפינוי הפסולת.
מגרסה משרדית – מגרסה איכותית המיועדת למשרדים ולעסקים, למחלקות בארגונים ועוד. המגרסה גדולה יותר מהדגם הביתי ומאפשרת גריסה יעילה ומהירה של ניירות מסוגים שונים, תקליטורים, מהדקים וכרטיסים מגנטיים.
מגרסה תעשייתית – מגרסה עוצמתית עם מנוע חשמלי חזק ועמיד, בנפח גדול. המכשיר מיועד לגריסה רציפה ומסיבית, יש מגוון דגמים בנפח של 150-50 ליטר, וניתן למצוא רמות אבטחה שונות.

שימושים עיקריים למגרסת נייר

מגרסת נייר היא מוצר חשוב בכל משרד וארגון, היא מתאימה גם למשתמש הביתי. המגרסה מאפשרת לגרוס ניירות, ולרוב גם כרטיסים מגנטיים כמו כרטיסי אשראי ומדיות דיגיטליות כמו DVD, ויש שתי שיטות עיקריות לגריסה – פתיתים (שתי וערב) או רצועות.
גריסת נייר לרצועות – המגרסה חותכת את הנייר לרצועות ארוכות וצרות, לרוב ברוחב של 60-30 מ"מ. יש דגמים ביתיים ומשרדיים המתאימים לרוב המשתמשים הזקוקים לפתרון איכותי לגריסת ניירות ברמת אבטחה ממוצעת.
גריסה שתי וערב (פתיתים) – מגרסות איכותיות עם מנגנון ייעודי לחיתוך הנייר לאורך ולרוחב, כמו שתי וערב. הנייר נגרס לפתיתים קטנים ושווים בגודלם, יש מגרסות ברמת אבטחה רגילה עד ממוצעת ויש דגמים מתקדמים המספקים רמת אבטחה גבוהה, עד 7 DIN.

השימושים העיקריים של מגרסה לבית ולמשרד הם:

גריסת מסמכים מנייר – השימוש העיקרי של מגרסת פתיתים או רצועות הוא גריסה של מסמכים שונים, בדרך כלל מסמכים סודיים ומסמכים המכילים מידע רגיש. באמצעות מגרסה ביתית ניתן לגרוס מסמכים חשובים עם מידע רגיש כמו תדפיסי עו"ש, מסמכים פיננסיים, מסמכים המכילים פרטים אישיים ורגישים ועוד. מגרסת נייר משרדית מבטיחה אבטחת מידע טובה יותר, מניעת זליגת מידע חשוב, רגיש וסודי לידיים לא רצויות ולמתחרים, צמצום פסולת נייר ועוד.
גריסת מדיות דיגיטליות – המגרסה יכולה לשמש גם לגריסת כרטיסים מגנטיים כמו כרטיסי אשראי ולגריסת מדיות דיגיטליות כמו CD ו-DVD.
צמצום פסולת נייר – המגרסה מבטיחה צמצום פסולת נייר בבית או במשרד, יש אפשרות להעביר את תוצרי הגריסה למפעלים למיחזור נייר או לייצור חומרי בידוד לתעשיית הבנייה.
מגרסת נייר היא בראש ובראשונה מכשיר בטיחותי לשמירה על סודיות ופרטיות ולמניעת זליגת מידע חשוב וסודי לידיים זרות.
ראוי לציין כי בתקופת הקורונה גבר הביקוש למגרסות נייר מאחר ועובדים רבים עברו למודל העבודה מהבית. המעסיקים מחייבים את העובדים השכירים לשמור על המידע הרגיש מהחברה, לכן רבים רוכשים מגרסת נייר איכותית, בהתאמה לרמת האבטחה הנדרשת על ידי הארגון ולקוחותיו, ויש מבחר דגמים שניתן להזמין כאן באתר במחירים משתלמים ושווים לכל כיס.

איך לבחור מגרסת נייר?

כדי לבחור נכון מגרסת נייר לבית או למשרד יש להתייחס לפרמטרים הבאים:
שיטת הגריסה – רצועות או פתיתים.
כושר גריסה.
רמת אבטחה (תקן DIN).
גודל המכשיר.
נפח מיכל פסולת.
ניידות של המכשיר.
רעש עבודה.
סוגי ניירות ומדיות לגריסה.
תחזוקה.
אחריות ומחיר.

מוצרים פופולריים

באתר של חברת פרי דיו תוכלו למצוא בקלות דגמים שונים של מגרסות נייר לבית ולמשרד, במחירים משתלמים. בין הדגמים הפופולריים ניתן למצוא מגרסות איכותיות מתוצרת המותגים Fellowes, HSM, Eclipse,אויטק ועוד. מומלץ לעיין במפרטים הטכניים לאחר סינון תוצאות כדי לבחור את המגרסה המתאימה ביותר לשימושים ולצרכים הייחודיים שלכם.

 

תוצאות: 113
בחרת לסנן לפי: מגרסות נייר
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: