מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

טונר למדפסת

טונרים למדפסת מקוריים ותואמים לכל מדפסות הלייזר הפופולריות והנפוצות ביותר, במחירים משתלמים, ובנוסף תיהנו משירות משלוחים מהיר לבית הלקוח. 

אם אתם מחפשים טונרים למדפסות HP, ברדר, לקסמרק, סמסונג ומותגים אחרים – הגעתם למקום הנכון, אצלנו תמצאו מגוון רחב של דגמי טונרים
לפי הצרכים שלכם.


חברת פרידיו מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים מתכלים כמו ראשי דיו וטונרים מקוריים וחלופיים, ציוד היקפי למחשבים, מדפסות, מכונות צילום, מיכון וציוד משרדי. תחת קורת גג אחת תיהנו מפתרון מקיף לכל הציוד המשרדי, ותוכלו להזמין טונרים תואמים איכותיים בעלות משתלמת וזולה, מבלי להתפשר על איכות ההדפסה.

בשוק המדפסות לבית ולמשרד יש שני סוגים עיקריים של מוצרים – מדפסת בטכנולוגיית הזרקת דיו ומדפסות לייזר. במדפסת דיו יש להשתמש במחסניות דיו מקוריות או תואמות, ובמדפסת לייזר חייבים להתקין טונר.
הטונר הוא סוג של מחסנית דיו העשויה בדרך כלל מפלסטיק קשיח ועמיד, המחסנית ממולאת באבקת דיו שחורה או צבעונית, האבקה עשויה מאבקת קרבון בשילוב פולימרים מיוחדים.

כאשר בוחרים טונר למדפסת יש לוודא כי המחסנית מתאימה לדגם של מדפסת הלייזר בבית או במשרד, וכדי להוזיל עלויות ניתן לרכוש טונר תואם במחיר אטרקטיבי ונמוך משמעותית מהמחיר של הטונר המקורי. 

בחירה נכונה של טונר למדפסת בבית או במשרד

הטונר למדפסת הלייזר מבטיח לכם הדפסה מהירה באיכות גבוהה, חיסכון ניכר בעלויות ההדפסה בבית או בעסק בהשוואה לעלויות הדפסה עם ראשי דיו, תחזוקה פשוטה ותמורה מלאה למחיר. כדי לרכוש טונר מקורי או תואם עליכם לבחור במחסנית המתאימה לדגם מדפסת הלייזר שברשותכם. 

יש טונרים מקוריים לכל סוגי מדפסות הלייזר הנפוצות בשוק, כולל טונרים שחור או צבע, ויש טונרים תואמים באמצעותם תוכלו לחסוך לא מעט כסף, במיוחד אם אתם מדפיסים כמויות גדולות. באתר של חברת פרידיו ניתן לרכוש בקליק מהיר טונרים מקוריים ותואמים במחירים אטרקטיביים, כל הטונרים התואמים עברו סדרת בדיקות ואנו מספקים רק מוצרים מתכלים מתוצרת חברות אמינות ומוכרות.

אנחנו משווקים טונרים מקוריים ותואמים לכל הדגמים הנפוצים של מדפסות הלייזר הנמכרות בישראל, בין היתר תוכלו למצוא בקטלוג שלנו טונרים למותגי המדפסות הבאים:

- טונרים למגוון מדפסות לייזר מבית HP.

- טונרים לדגמים הפופולריים ביותר של המותג ברדר (BROTHER).

- טונרים למדפסות לייזר מתוצרת המותג לקסמרק.

כמו כן, באתר תמצאו מגוון טונרים מקוריים ותואמים למדפסות לייזר של מותגים מובילים כמו קנון, סמסונג, XEROX, אפסון ו-OKI.

 

תוצאות: 1026
בחרת לסנן לפי: טונר למדפסת
יצרן
HP(319)
Brother(44)
Epson(2)
Lexmark(77)
Canon(69)
Oki(47)
Samsung(45)
Xerox(27)
Kyocera(42)
Konica Minolta(9)
konica_minolta(5)
ricoh(11)
Xerox (37)
pantum(10)
brother(123)
canon(48)
samsung(27)
pantum(23)
Ricoh(3)
kyocera(7)
oki(31)
lexmark(17)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: