מחפש מוצר ספציפי ?

לא בטוח כיצד רושמים את שם המוצר בחיפוש ?

מעוניין לדעת האם המוצר קיים במלאי ?

אנא מלא את הפרטים והצוות שלנו ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש

זמינים עבורכם גם ב-whatsapp
הוסף לעגלה

טונר למדפסת ברדר / Brother

מחפשים טונר למדפסת ברדר (BROTHER) במחיר משתלם? חברת פרידיו מייבאת ומשווקת טונרים לכל המדפסות של המותג המוביל ברדר, כאן באתר תוכלו למצוא בקלות את הטונר האיכותי והזול ביותר שמתאים למדפסת שלכם. אנחנו מחזיקים מלאי גדול וזמין של טונרים לכל הדגמים הפופולריים של מדפסות ברדר, ניתן לבצע רכישה מאובטחת דרך האתר ותוך זמן קצר השליח שלנו יגיע אליכם!
הזמינו עכשיו טונר למדפסת ברדר באתר פרידיו ותיהנו ממחיר משתלם ומשירות מהיר, באתר תוכלו לבחור בין טונר מקורי מתוצרת ברדר לבין טונר תואם באיכות גבוהה. נשמח לסייע לכם לבחור את הטונר המתאים ביותר למדפסת ברדר שלכם.

למה כדאי להזמין מפרידיו טונר למדפסת ברדר?

מדפסות הלייזר של המותג ברדר נחשבות לאמינות מאוד, הן מבטיחות ביצועים מעולים לאורך זמן, חיסכון משמעותי בעלויות ההדפסה ופונקציות מתקדמות וייחודיות. ברדר מפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון דגמים של מדפסות, בעיקר מדפסות בטכנולוגיית לייזר ודגמים מתקדמים של מדפסות בטכנולוגיית הזרקת דיו.
אם רכשתם מדפסת לייזר של המותג ברדר עליכם לרכוש טונר המתאים ספציפית לדגם שאתם מחזיקים במשרד או בבית. לפני הזמנת טונר למדפסת ברדר דרך אתר פרידיו חשוב לבדוק איזה דגם יש לכם. באתר תוכלו לקבל עזרה מהירה באמצעות הצ’אט בוט שלנו, אפשר גם לפנות לנציגי השירות שלנו בטלפון או במייל.
פרידיו היא החברה המובילה בישראל לאספקת מתכלים כמו טונרים וראשי דיו ודגמי מדפסות ברדר הנמכרות בארץ. תחת קורת גג אחת אתם יכולים לרכוש מגוון סוגי טונרים למדפסות ברדר המתאימים לבית ולמשרד.
כדאי לדעת כי טונר למדפסת ברדר מבטיח יעילות וביצועים מעולים לאורך זמן. המותג ברדר מתמחה במדפסות מתקדמות טכנולוגית המתאימות לעסקים ולארגונים. החברה משווקת דגמים מתקדמים של מדפסות לייזר, ובשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה כבירה בגלל המדפסות המתקדמות והמחירים הנוחים.

הבדלים בין טונר תואם או מקורי למדפסת ברדר

באפשרותכם להזמין כאן באתר טונרים מקוריים או תואמים, הטונר המקורי מיוצר על ידי חברת ברדר ומתוכנן לעמוד ברזולוציות גבוהות ולהבטיח הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן. אנחנו משווקים טונר תואם לכל הדגמים הפופולריים של מדפסות ברדר על מנת לסייע לכם להוזיל את עלויות ההדפסה ולחסוך הרבה מאוד כסף. חשוב להדגיש כי הטונר התואם שאנו משווקים באתר ובסניפים עובר בדיקות מקיפות כדי להבטיח איכות גבוהה ותוצאות הדפסה מעולות. הטונר התואם למדפסות ברדר נמכר במחיר זול יותר והביצועים דומים, כאשר חלק מהטונרים התואמים מבטיחים הדפסה איכותית יותר מהטונר המקורי.

הבדלים מרכזיים בין טונר תואם למקורי:

  • מחיר הטונר התואם זול משמעותית מעלות הטונר המקורי.
  • הטונר המקורי מיוצר על ידי ברדר.
  • טונר תואם מיוצר על ידי ספק אמין העומד בכל הדרישות.
  • הביצועים של הטונר התואם זהים או עולים על ביצועי הטונר המקורי.
  • אחריות של היצרן.

הטונר המקורי והטונר התואם נראים דומה, שניהם מתאימים באופן מושלם למדפסת ברדר, לכן השיקול המרכזי שצריך להנחות אתכם הוא המחיר ועלויות ההדפסה בבית או בעסק.

דגמים פופולריים של טונר למדפסת ברדר

  • טונר לייזר שחור תואם Brother TN-2420.
  • טונר לייזר שחור מקורי Brother TN-2420.
  • טונר לייזר שחור תואם Brother TN-3410
תוצאות: 35
בחרת לסנן לפי: טונר למדפסת Brother
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: